Skola..

Hello! :)

Sitter just nu i skolan och bara längtar tills att skoldagen ska gå över, är as trött! Tycker faktiskt att jag har varit duktig i skolan nu, nite missat en enda dag eller en lektion med flit sen vi börja! En dag tog jag ledigt pga privata saker!

Senare efter skolan drar jag ner på stan med Sandra och sätter upp hennes humör på topp innan hon ska till körskolan , lycka till! :)

Tänkte lägga upp lite bilder ifrån söta Pride..



Linnipaj :)



Niklas och Brian :)



ååh saknar dig fisen :(



Jag och Niklas i paraden :)



Jennifer med sin älskade bibel :)



Haha ja.. så kan det också se ut, förstår inte hur folk vågar eller äns vill springa runt så där? haha

Men nu ska jag försöka komma igång och jobba lite, skriver senare puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0