Ops!

Har inte bloggat något på hela helgen, sorry!
Tänkte därför sammanfatta helgen:)

Gick i skola på fredagen till klockan 12, efter det drog jag och Sandra hem och åt mat, senare blev det stan och fixa lite, sen drog vi hem till Sandra och fixade oss inför kvällen, sedan åkte vi ut till Sandras stuga och spelade öl spel och pratade, kan ju säga att det inte var världens vackraste toa eller ja DASS hahha, usch!
Men annars var de mysigt :)



Bild från stugan:) (suddig)







Senare drog vi ner på stan på s-leken och det vart faktiskt helt dött! :O
Vi åkte några karruseller , men jennifer mådda så dåligt (druckigt för mycket) så dom åkte hem , själv stanna jag på stan med min kusin och åkte massa karuseller, vilket jag fick ångra sen , mådde så j*vla illa, usch :(
 
Det var min fredag kväll!

Lördag:

Vaknade upp redan vid 9, vaknar alltid tidigt dagen efter jag druckigt, Gick senare med mamma på shell och köpte ciggaretter! Blev bestämt att äta köttgryta mums, mammas! Sandra ville också komma och äta den, hon är helt tokig i den! Sen gick vi ner på stan (nyktra) Kännde mig inte så bra, och hes som en skata, ojojoj! Åkte lite karuseller, tänkte även spela paint-ball men ingen av oss vågade, blev även sista kvällen att träffa Niklas annan han åkte hem :(

Finns bara en film från i lördags , när vi åkte karussel men den finns på Reginas kamera, kanske snor filme sen :)
Shit aldrig skrattat så mycket!

Söndag:

Sandra sov hos mig i lördags så vi vaknade upp kvart över 2 på söndagen haha, klev upp och käka frulle och spelade yatzy och rökte. Sen drog hon hem , då kom Sandra 2 haha :) Gjorde mig iordning och drog ner på stan , åka endast 2 karruseller på Söndagen haha , Sen blev det dags för fyrverkeri, mysss!

Just nu sitter jag i skolan och ska börja med ett gruparbete, hörs sen ! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0