Hos Sandra

Hejsan! :)

Sitter just nu hemm hos Sandra hon håller på och färgar håret på sin mamma så jag passar på att skriva ett kort inlägg. När hon är klar tänkte vi försöka göra en egen Kaffemocca haha får se hur det går, ni får även se bild på det :) Sandra 2 kommer snart också och umgås ett tag och pratar om morgon dagen! Jag är karuselltokig så jag längtar verkligen till imorgon + så får man ju träffa Niklas för han skulle umgås med famlijen ikväll :(

Kom precis på att jag inte vart på Furan idag hahha måste försöka hinna dit imorgon en snabbis innan vi drar till stugan, hoppas verkligen getingarna har lugnat ner sig. Hörde förresten att dom håller på och dör ut, gissa om jag vart glad?:):)

Nej nu ska jag gå ut och möta Sandra, bloggar snart! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0