bulle

Skönt sitter på sista lektionen nu, slutar om 15 minuter då drar jag och sandra ner på stan och kollar lite :)

Var även på stan nu på lunschen och fikade på furan och kollade på skor hittade ett par som jag ska köpa lite senare skit snygga!

Lite bilder från Furan!



Sandra :)



Risig och vidrigt hår..



En geting på bullen!! haha får alltid brottas med getingar på furan

Skulle även lägga upp bilder på mina skor , halsduk och tröjan så det kommer här, ursäkta för dåliga bilder!



Shit vilken dålig bil, man ser även mina fossingar :)
Grå tröja: Hollywood 300 :-



Halsduk : Hollywood 120 :-



Skor: Eurosko 299 :-
( lite skitig eftersom att jag använt dom haha:))

Ja, det var de men nu ska vi börja med ett grupparbete innan vi slutar (en kvart) hinner vi nå? haha puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0