Skolan..

Hejhej, sitter just nu i skolan och göra tangent bordsövningar haha.. Slutar om 45 minuter skööönt!

 

Efter skolan drar ja hem till mamma och träffar henne, sen drar hon iväg på begravning..

Sen runt 6 sticker vi iväg på cirkus mysigt (förutom clowner) :)

Senare ska jag hem till Sandra och mysa blir att jag sover där ikväll, sen imorgon ska vi till Holmsveden det skulle vara någon slags vestendag där? Haha ingen aning om vad det är, har funnits i många år men jag har aldrig hört talas om de haha.. Sen imorgon kväll blir det fest för att fira min kusin, är inge sugen på det men blir så ändå för hennes skull!

Men nu ska jag fortsätta med mina övningar, skriver när jag kommer till mamma! Puss

Bild lånad från google!

Usch blir rädd bara jag kollar på bilden, har varit rädd för clowner sen dess! haha


Kommentarer
Postat av: zandy

westerndag* ;)

2010-08-27 @ 15:02:30
URL: http://zandis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0