Sammanfattning

Hejhej! Eftersom att jag inte bloggade någonting igår för att jag hade fullt om tänkte jag göra en Sammanfattning av gårdagen :)

Vaknade upp hos Sandra runt 11 käka frulle och så, sen drog vi ner på stan och gick till Furan och tog en Kaffe och småpratade lite, det var även en geting som drnknade i mit kaffe för TREDJE gången, blir så irriterad varför just i mitt kaffe? :(



En bild på sötsandra från furan!:)

Sen kollda vi runt lite på stan och jag köpte även en tröja ett par skor och en halsduk, har inte hunnit knäppt kort på det än så får visa det senare :) Sen var det menningen att vi skulle dra vidare till holmsveden men vi struntade i det så vi gick till Krysset och åt med min familj. Jag och Sandra åt en Natchtotalrik :) knäppte även ingen bild där!

Senare drog vi hem till Sandra och duscha och fixade oss för att sen dra vidare på fest hos min kusin som hade 20-års fest! Var mer som en mys fest med lite folk men trevliga! Spelade ölspel och pratade riktigt trevligt! :)
Senare drog vi ner på stan och träffade lite folk, vad söt folk är när dom är full! Själv drack man inte så mycket!
Sen så åkte vi hem och la oss i dubbelsängen och kollade på film, men somnade efter ca 20 min.. haha!


Inte speciellt sött kan jag påstå...hahahahha Sebbe och Sandra



Inte så speciellt söt heller..haha



:)

Det var vad som hände igår! Just nu sitter jag hemma hos Sandra och har precis ätit smörgåstårta och massa gott eftersom att hennes bror fyller år imorgon så firade dom han idag GRATTIS!
Snart kommer även Jennifer hit och vi ska kolla på film "I'll always know what you did last summer"
Nu ska vi ut och röka i väntan på Jennifer, hörs!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0