Hos mamma

Hejhej!

Kom precis hem till mamma, har varit på sjukhuset för brorsan har blivit sjuk så nu måste han sluta röka på direken! haha stakarn..ska sluta jag också efer s-leken önska mig lycka till för andra gången :)

I vilket fall sitter jag hemma hos mamma nu väntar på att pappa ska komma hit för at han fyller år så vi ska fira han! Grattis :) 

Sen ska jag ut och gå i kväll eftersom att jag måste komma i form innan vi ska till spanien, blev att vi åkte till spanien med klassen istället och vi får godkännt på ansökan, blev varken kroatien eller turkiet, ser verkligen ifram emot det! :)

Men nu ska jag försöka hinna plugga lite innan pappa kommer, puss!



söthunden min :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0